smoke

det händer då och då, rätt ofta...att jag drömmer att jag röker. jag är kär i tanken på att röka. det nästan vattnas i munnen när jag ser folk röka. det jag vill säga med det är att, tevevärlden borde inte göra så jävla mycke reklam för rökning. eller alltså, varför måste alla röka hela jävla tiden i alla serier och filmer? det är det som får mig att vela röka HUNDRA cigaretter på en gång. det är förjävligt. när jag får min legitimation tänker jag köpa ett ciggpaket, camel tänker jag köpa. bara för att nästan ingen röker sån. och bara för att jag spanat på dom hur länge som helst, dom ser så intressanta ut, med sin lilla kamel på och sina söta färger. bara jag inte tycker om dom, så jag blir lika dum i huvet som alla andra. jag bara såg hur mycke dom rökte på teven. och blev så sugen, så jag var tvungen att skriva om det som tynger mig. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0