NSKJDHAIUHFEJHB

jag tycker inte om barn.
dom skriker och är jobbiga.
finns inget bra med dom.
ytterst sällan vill dom kramas, då är dom söta.
och när dom leker snällt ensamma.
och när dom ser klumpiga ut när dom äter kladdig mat.
men jag vill inte ha barn.
jag är rädd för barn.
jag vet inte hur man tar hand om dom.

hmm. hoppas det är okej.

hur skaffar man nya vänner?
seriöst, jag förstår inte hur man ska göra det?
jag tycker om mina kompisar.
men ingen har samma intressen som jag.
ingen tycker om saker jag tycker om.
jag vet att det finns andra som är mer som jag.
men hur HITTAR MAN DOM?
och hur TAR MAN KONTAKT MED DOM?

faktiskt så vill jag ha nya lekkamrater.
så är det bara.
några som tycker om att ta livet som det kommer, leva impulsivt och galet.
inte tänka på problem.
vi ska ÄNDÅ DÖ EN JÄVLA DAG.
lika bra att leva som man vill.
sluta plåga sig med tråkiga skolarbeten och tråkiga jobb.
gode guuud hjälpe mig nu då!

finns det verkligen ingen på jorden som tänker som jag?
verkligen?
är jag så jävla bombad i stjärten?

vars finns dom som:
lyssnar på samma musik.
äter samma mat och godis.
dricker samma läsk.
tittar samma program på teve.
blir besatta av samma film.
har likadana kläder.
tänker likadant.
drömmer likadant.
läser samma böcker.
har samma killsmak.
tror likadant.
VA??????????????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste man tycka likadant då? kan man inte ha kul och vara vänner fast man tycker olika? det med intressen fattar jag, men typ mat, eller typ kläder? vafan spelar det för roll igentligen?

2010-07-16 @ 06:22:52
URL: http://fridafridafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0