bonde söker djur

låt se. jag har kommit på vad jag vill. jag vill såklart bli bonde. allvarligt, det är min nya dröm. bara jag och mina kor,grisar och höns. jobbigt och äckligt,men mysigt och ensamt. perfekt. helt perfekt för mig. dessutom kan jag då bo på ett ensamt land (och tobbe såklart också:)) med nån enstaka granne (gubbe 50+ och hans fru och deras son som levererar fräsch frukt ibland) ja. perfekt. men då har vi ju den svåra delen. hur gör man? är det dyrt? hur får man djur? tjänar man nå bra med pengar? hm. men jag vill det. jag totalbortgjorde mig själv i ett telefonsamtal från en snubbe som ringde från ett jobb jag sökt. typ sökt...fnissade efter varje korkade ord jag fick fram. aldrig att jag kommer få ett normalt jobb. dessutom är jag livrädd för såna. nej. nu räcker det. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0