i'm insane

jag vill vad som helst. jag vill sitta i någons lägenhet och fnissa åt ingenting, spela musik med någon, spela mina låtar för någon som vill höra. jag vill berätta hur jag känner och få bra svar på allt, höra vad nån annan känner och svara något bra. jag vill gå på stan med någon och äta en bulle och gå i affärer och gnälla över att jag inte har några pengar. jag vill ligga i någons säng och läsa fjolliga bloggar på nätet. jag vill sitta i skolan längst bak i klassrummet och gunga på stolen och hoppas att lektionen tar slut snart. jag vill dricka mig full med människor och berätta pinsamma saker. jag vill bara göra något! men det går inte. ingenting går för mig. bara tiden...jag förstår inte. när jag gjorde allt det där trodde jag att det var slöseri på livet. men det var det ju inte. det var ett liv. det här är slöseri på livet, ligga och tänka på allt man vill göra istället för att göra det. jag kan inte ens svara i min telefon när den ringer. för jag har inget att säga. och jag vill inte höra hur mycke som händer för alla andra, hur mycke jag missar. GOD DAMN IT.

Kommentarer
Postat av: frida

du behöver inte säga något, vi hade ju bestämt att vi skulle vara med varandra och då hade vi kunnat göra roliga saker. men det är svårt att nå dig när du inte vill bli nådd..

jag saknar dig

2010-05-20 @ 18:42:34
URL: http://fridafridafrida.blogg.se/
Postat av: Mia

JAAA MEN KOM HIT NER och umgås med oss! :)

Du kanske tycker att det är pinsamt att jag skriver och du kankse inte vet vad du ska svara.. Men jag VILL att du ska bli bättre, vill inte att du ska hamna i samma skit som din syster. Ni är mycket bättre än så. Och jag vet att lite ny miljö och massvis med roliga och snälla människor gör saker och ting bättre.. Jag hoppas du följer med

2010-05-21 @ 20:31:07
URL: http://eskolainen.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0