wierdo

AAAH. jag blir så arg! varför håller dom på och gör mig arg i teve?! "vill du få en sexig smal kropp,det här är perfekt!" GOD DAMNIT. det funkar inte,det är inte intressant,jag vill inte ha det och osmala människor är också sexiga!:( Herregud. varför tror folk att tjocka människor blir deprimerade och tror att dom är fula,trots att dom själv kanske gillar sin kropp, MEN SÅ KOMMER TEVEN IN I BILDEN! eller tidningar,eller internet,eller typ,människor! ....men fan vad det luktar sopor här!!! jag är hungrig. jag har blivit knäpp. tvång att vara vaken tills jag sett macgyver och vakna så jag kan se stargate. wierd. men jag gillar dom nu. och en annan sak jag gillar är att byta ämne. det gör jag hela tiden. HÄHÄ. idag är vädret snyggt! jag blev glad. jag har sovit dåligt inatt....jaja. hejdå. ville bara berätta hur lessen jag blir på alla smalfixerade fettskallar. nu tänker jag äta min jävla sallad bara för att allt annat ger mig ångest! OCH HÖR SEN! jag behöver läsa en bok...finns det godo ny bertbok. Jag vill skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0